Remis dakluik vocht/condens
Dick Middag
2009-05-25 17:44:45 UTC
Ik heb een remis dakluik in mijn caravan toilet ruimte zitten waar elke keer
vocht /condens in komt.
Zelfs zoveel dat er waterdruppels tussen de beide helften zitten.
Vorig jaar is onder garantie al een dakluik in het woongedeelte vernieuwd
oom al vanwege vocht tussen de beide delen.
Het betereft de uitvoering van ca 40*40 cm.
Hebben jullie hier al vaker van gehoord?
Het beterft bij mij een burstner caravan .
a***@gmail.com
Hallo, dit probleem heb ik ook en mijn vraag aan u, is dit probleem inmiddels opgelost en/of wat was de oorzaak hiervan?
Bozweb
Tom
2016-04-19 09:25:59 UTC
Post by a***@gmail.com
Post by Dick Middag
[...]
Dat is wel te hopen, dat het probleem na 7 jaar de wereld uit is...

Tom.
b***@gmail.com
2016-04-19 09:51:07 UTC
Post by Tom
Post by a***@gmail.com
Post by Dick Middag
[...]
U heeft de vraagstelling kennelijk niet juist begrepen.