Alko krik
Gerton
2004-07-25 20:56:03 UTC
Zijn er ook bevestigingspunten voor de ALKO krik vóór de as i.p.v. achter de
as.
Achter de as zit mijn mover.
Ik kan bij onze caravan niet kijken, daar zijn de kinderen mee weg.

Met dank voor de reactie,

Gerton
gerhard n
2004-07-26 05:35:45 UTC
Op Sun, 25 Jul 2004 22:56:10 +0200 schreef "Gerton"
Post by Gerton
[...]
Nee, die zitten alleen net achter de as.
Kun je die mover niet verplaatsen naar voren, voor de as dus ?

gerhard n
Posted by news://news.nb.nu
JanW
2004-07-26 07:21:33 UTC
Post by Gerton
[...]
Hallo,
Ik geloof niet dat er vóór de as voorgeboorde bevestigingsgaten in jouw
chassis zitten. Ik heb net eventjes onder onze caravan gekeken, maar daar
zitten beslist géén gaten voor dat doel. Je kunt ze natuurlijk wèl zelf
(laten) boren. Wij stonden een jaar-of-wat geleden naast mensen die een
kleine Dethleffs bij zich hadden met een eindkeuken. De eigenaar had achter
de as de reservewielbeugel laten monteren en vóór de as de originele
Alkokriksteunen. Het zou dus kennelijk mogelijk moeten zijn. Vraag het eens
aan je dealer (of neem contact op met de firma Alko: tel (074) 2559955 of
via de e-mail op ***@al-ko.nl
Succes.
JanW
Bert W
2004-07-26 12:31:26 UTC
Post by JanW
Post by Gerton
[...]
Je mag niet zo maar gaten (laten) boren in het chassis, bovendien is het
plaatsen van een krik aan de verkeerde kant van de as niet erg slim lijkt
me. OP kan beter de mover verplaasten naar de goede kant van de as: ervoor
dus.
--
Groet, Bert W
www.caravantrekker.nl
JanW
2004-07-26 16:56:58 UTC
Post by Bert W
Post by JanW
Post by Gerton
[...]
Helemaal mee eens.
Daarom viel het mij ook op, toen ze naast ons stonden. Normaal gesproken zit
de kriksteun àchter de as en niet ervóór.... Vandaar mijn nieuwsgierigheid
om e.e.a.eens te vragen aan de trotse eigenaar van het kleine Dethleffsje.
Dat van die mover is natuurlijk een waarheid als een koe: aan de voorkant
lijkt me zeker een betere plaats als het op moven aan zal komen.
Groet,
JanW
Ikke01
2004-07-26 17:03:13 UTC
Hallo Bert,
"Bert W" <***@lelijkeSPAMMER.invalid>
ff een reactie op je adres,
het moet dan eigenlijk "SCHEERuWEG etc" zijn want dát is de uitdrukking.
Sneren heeft weer een héél andere betekenis ;-))
Groetjes Jan (vroeger op school goed opgelet)